روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی :
حضور جناب آقای دکتر هادربادی در جمع اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی استان خراسان رضوی در کارگاه آموزشی آسیب شناسی و درآمدزایی در تعاونی‌ها در ادامه بازدید خود از این استان
1402/02/25
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی جناب آقای دکتر هادربادی عضو محترم هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در روز چهارشنبه مورخ1402/2/20 در جمع اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی شهرستانهای استان در کارگاه آموزشی آسیب شناسی و درآمد زایی در تعاونی ها به همراه آقای مهندس آوان مدیر تعاون روستایی این استان حضور یافته و ایراد سخن نمود.
 
آقای دکتر هادربادی ضمن تقدیر از مهندس آوان بابت این اقدام مبتکرانه و اتحادیه تعاون روستایی استان بابت برنامه ریزی و تصمیم بر تقویت زنجیره بازرگانی تعاون روستایی استان ابراز داشت : راهکار برون رفت از چالش های اقتصادی، حرکت به سمت کارآفرینی است و این جز با ارتقا و تقویت ابعاد شخصیتی و کاری ممکن نیست.
 
این مسئول ضمن ابراز خوشحالی از بازدید اقداماتی که در استان در حال انجام است از جمله احداث کارخانه ضایعات کشاورزی افزود : چنین اقداماتی ارزشمند است و ما باید در تمام شبکه تعاون روستایی با برنامه ریزی صحیح مولد طرح و اینگونه اقدامات مبتکرانه باشیم.
 
آقای دکتر هادربادی در ادامه به تشریح سایر مسائل و سیاست های کلان سازمان در خصوص میوه شب عید، خرید حمایتی زعفران و خریدهای توافقی و استفاده از تسهیلات خوب سال1402 پرداخت.
 
آقای مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان ضمن خوشامد و تشکر به خاطر ارزش‌گذاری و حضور آقای دکتر هادربادی در جمع تشکل‌های تعاون روستایی و تقدیر از حمایت های همه جانبه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از این استان، ابراز داشت : سال1402 سالی متفاوت برای تعاون روستایی و سال اقدام است و این مهم ، جز با تلاش شبانه روزی و توجه به توسعه و رشد فردی و تغییر تفکر و باور در ادارات شهرستانها و تشکل‌ها امکان پذیر نیست.
 
مهندس آوان افزود : اول باید تغییر رویه و باور های ذهنی را از ادارات دولتی شروع کنیم و سپس در بخش خصوصی و مدیران عامل و هیات مدیره تشکل‌ها و این کارگاه نشان از برنامه ریزی برای آغاز این تغییر تفکر و اندیشه است که به جد پیگیری و ادامه خواهد داشت.
تعداد مشاهده خبر22 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه