روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی :
استقرار نمایندگی تعاون روستایی شهرستان کوهسرخ در خراسان رضوی
1401/11/05
💢به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی در روز یک شنبه مورخ 1401/11/2 نمایندگی تعاون روستایی شهرستان کوهسرخ با معرفی مرتضی قالیبافان به عنوان مسئول نمایندگی تاسیس و رسما آغاز فعالیت نمود .

✅آرش آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در شامگاه یکشنبه مورخ 1401/11/2 در جلسه شورای اداری شهرستان کوهسرخ با حضور فرماندار ، امام جمعه و تمامی مسئولین ادارات و شرکتهای تعاون روستایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهر ریوش (مرکز شهرستان کوهسرخ ) حضور یافته وضمن معرفی سرپرست تعاون روستایی آن شهرستان ، ابراز نمود : هدف از استقرار نمایندگی درشهرستان صرفا ایجاد یک تشکیلات نیست بلکه هدف ، خدمت رسانی بیشتر و شایسته تر به قشر عزیز و تلاشگر روستایی است .

⏪وی افزود : توجه به روستا و روستایی ، توجه به امنیت غذایی کشور است زیرا که روستا مرکز تولید بوده و هرچه بیشتر به اشتغال ، اقتصاد و درآمد روستا و روستایی توجه شود روستاییان به ادامه فعالیت ، دلگرم تر و مراکز تولید تقویت و در نتیجه امنیت غذایی کشور محقق خواهد شد که به فرمایش مقام معظم رهبری از ضروری ترین مسائل امروز کشور است .

⏪در ادامه مرتضی شرف الدین شیرازی فرماندار کوهسرخ ضمن تقدیر از مدیر تعاون روستایی استان به جهت پیگیری مجدانه استقرار نمایندگی همچنین تشکیل و انتزاع اتحادیه تعاون روستایی شهرستان را نیز خواستار شد و افزود : شهرستان کوهسرخ به عنوان شهرستان پایلوت حکمرانی محلی در کشور انتخاب شده و استقرار ادارات و تشکلها خصوصا تعاون روستایی با توجه به تعدد روستاها تاثیر فراوانی در رشد ، توسعه و پایداری روستا و روستائیان خواهد داشت .

⏪در پایان با تقدیم ابلاغ به سرپرست تعاون روستایی کوهسرخ و تقدیم لوح سپاس توسط مدیرتعاون روستایی استان و فرماندار و امام جمعه شهرستان از تلاش و پیگیریهای روسای قبلی تعاون روستایی کاشمر و کوهسرخ تقدیر شد .
تعداد مشاهده خبر17 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه