سخن روز /
استان کرمانشاه همچنان پیشرو در تشکیل اتاق اصناف کشاورزی
1401/12/14
💢تشکیل سومین اتاق کشاورزی اصناف استان کرمانشاه در گیلانغرب

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: انتخابات اتاق اصناف کشاورزی شهرستان گیلانغرب با حضور نماینده تعاون روستایی استان کرمانشاه، فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان برگزار که در نتیجه 5نفر به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق اصناف کشاورزی شهرستان و دونفر بعنوان بازرس اتاق مذکور با رای حاضرین در جلسه انتخاب شدند و رسما اتاق اصناف کشاورزی در گیلانغرب افتتاح گردید.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرو بودن استان کرمانشاه در تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در کشور اظهار داشت: اولین و دومین اتاق اصناف کشاورزی کشور در شهرستانهای قصرشیرین و جوانرود در سال گذشته تشکیل گردید.

⬅️این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان نمود دو اتحادیه صنفی زراعت دامپروری نیز در شهرستان کنگاور تشکیل گردیده که در آینده ای نزدیک اتاق اصناف کشاورزی این شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

⬅️وی افزود: یکی از اهداف ساختار جدید نظام صنفی و به تبع آن تشکیل اتاق اصناف کشاورزی هویت بخشی به مشاغل کشاورزی و منافع صنفی بهره برداران این بخش می باشد .
تعداد مشاهده خبر1080 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal