سخن روز /
تکمیل ذخیره‌سازی میوه شب عید در خراسان‌جنوبی/ مردم نگران کیفیت میوه‌ها نباشند
1401/12/14
مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی از کامل شدن ذخیره‌سازی و تأمین میوه‌های تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.

✅به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاوت روستایی خراسان جنوبی، مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند در رابطه با تأمین و عرضه میوه شب عید در استان اظهار داشت: سال‌های گذشته دولت خود به طور مستقیم اعتبار لازم برای میوه شب عید را تأمین می‌کرد و اجرای آن توسط سازمان تعاون روستایی استان‌ها با کمک اتحادیه‌ها بوده است.

⬅️وی تصریح کرد: امسال تأمین میوه شب عید به بخش خصوصی واگذار شده که البته با نظارت تعاون روستایی این کار انجام می‌شود.

⬅️مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بسیاری از استان‌ها به عنوان مباشر در این طرح همکاری دارند که اتحادیه‌های خود تعاون روستایی هستند و نظارت هم توسط سازمان تعاون روستایی انجام می‌گیرد، افزود: در استان خراسان‌جنوبی از توان بخش خصوصی کمک گرفته شده و مباشر بخش خصوصی بوده اما نظارت برعهده کمیته راهبری که شامل استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی بوده می‌باشد.

⬅️رضوی یادآور شد: مقدار مورد نیاز استان در دو محصول عمده سیب درختی و پرتغال ویژه شب عید به نسبت مقداری که سال گذشته میوه تنظیم بازار در استان به فروش رسیده تأمین و ذخیره‌سازی در سردخانه‌های استان انجام شده است.

⬅️وی با بیان اینکه براساس دستورالعملی که ابلاغ شده باید ذخیره‌سازی و تأمین میوه شب عید در استان‌ها تا 15 اسفندماه انجام می‌شد که خ
تعداد مشاهده خبر973 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal