سخن روز /
💢مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جلسه منطقه‌ای ستاد اربعین حسینی تاکید کرد:
تجمیع همه‌ی ظرفیت‌های تشکل‌ها و اتحادیه‌ها و همت مضاعف همکاران گرامی، به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن اربعین
1401/05/19
به گزارش پات، این جلسه با حضور و سخنان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی و مسئول امور استان‌ها و مسئولان دفاتر استان‌های مرزی و مرتبط با سفر زیارت اربعین سید الشهداء، به صورت مجازی برگزار گردید.

در آغاز جلسه مسئولان دفاتر استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان با ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه‌های زیارت اربعین و استقرار مواکب در ایران و عراق، به تشریح اقدامات صورت گرفته، پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دفاتر استان‌ها گفت؛ امسال با توجه به حجم بالای زائران، باید با تجمیع همه‌ی ظرفیت‌ها از جمله تشکل‌ها و اتحادیه‌ها و همت مضاعف همکاران گرامی، به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم کمک شود و همچنین استقبال و پذیرایی مناسبی از زائران آقا ابا عبدالله الحسین انجام گیرد.

مسئول ستاد اربعین در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان جزئیاتی از حرکت زائران در استان‌های مختلف از جمله ایلام، کرمانشاه، همدان و سیستان و بلوچستان، خواستار توجه جدی به دایر کردن مواکب در برخی نقاط محوری حرکت زائران امام حسین علیه‌السلام شدند.

تعداد مشاهده خبر2055 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal