سخن روز /
پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان خرید تضمینی 21 هزار و 142تن گندم در استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی
1400/06/29


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان، اعلام کرد: 21 هزار و 142تن گندم در استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شد.

وی در ادامه افزود: این میزان خرید در 8 مرکز خرید زیر نظر تعاون روستایی واقع در شهرستان های قزوین، البرز، آبیک و بوئین زهرا از کشاورزان خریداری و به کارخانجات آرد و سیلوهای گندم حمل شده است.

این مسئول هدف از خرید تضمینی را تشویق و ترغیب کشاورزان به تولید بیشتر و حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان دانست و افزود: جلوگیری از نوسان شدید قیمت ها، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان از دیگر اهداف خرید تضمینی محصولات کشاورزی است.

رحمانی اظهار کرد: محصول خریداری ‌شده با توجه به کیفیت توسط کارشناسان تعاون روستایی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و به صورت روزانه از مراکز خرید تضمینی بازدید بعمل می آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی استان بعنوان عامل مباشر خرید با همکاری شبکه شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش، گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کرد .

تعداد مشاهده خبر50 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal