افتتاح دو فروشگاه روستا بازار در شهرستان زاوه در هفته گرامیداشت بسیج
افتتاح دو فروشگاه روستا بازار در شهرستان زاوه در هفته گرامیداشت بسیج
1400/09/02
🌸افتتاح دو فروشگاه روستا بازار در شهرستان زاوه در هفته گرامیداشت بسیج
◀️ به گزارش روابط عمومی شبکه تعاونی روستایی خراسان رضوی :در سومین روز از هفته گرامیداشت بسیج با حضور مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی و فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان زاوه دو فروشگاه روستا بازار در شهرستان زاوه افتتاح و به بهره برداری رسید .
◀️ مهندس ناصری مقدم در مراسم افتتاح این دو فروشگاه گفت :بر اساس سیاست ها و برنامه ریزی های انجام شده در شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی و به‌منظور توسعه بازرگانی محصولات کشاورزی و خرید و فروش محصولات رباعی زراعی و دامی کشاورزان عزیز فروشگاههای روستا بازار در سطح استان راه اندازی گردید.
◀️ وی همچنین گفت: در شهرستان زاوه در حال حاضردو فروشگاه روستا بازاردر روستای قلعه آقا حسن به مساحت 150 مترو در روستای گلسرا به مساحت75 متر و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح و امروز به بهره برداری رسید.
◀️مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در ادامه گفت: به منظور تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه های روستا بازار و توسعه حوزه صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی راه اندازی بارانداز محصولات کشاورزی در دستور کار شبکه تعاون روستایی قرار دارد و به زودی شاهد بهره برداری اولین بار انداز محصولات کشاورزی در سطح خراسان رضوی خواهیم بود.
تعداد مشاهده خبر15 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_test9_block3786
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه