روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی :
بازدید جناب آقای دکتر هادر بادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به اتفاق جناب آقای مهندس آوان مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از تشکل های شهرستان نیشابور در اولین روز حضور در این استان
1402/02/25
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی جناب آقای دکتر هادربادی عضو محترم هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اولین روز حضور خود در این استان در مورخ1402/2/19 به اتفاق مدیر تعاون روستایی استان از شبکه تعاون روستایی شهرستان نیشابور بازدید نمود و در جمع هیات مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران این شهرستان حضور یافت.
 
آقای دکتر هادر بادی در انتهای بازدید ضمن تقدیر از اقدامات تشکر از اقدامات موثر مهندس آوان و هیات مدیره شرکت دامداران به بیان سیاست‌های کلان سازمان در حصوص ایجاد ردیف اعتباری برای تشکل‌های بخش کشاورزی درآینده نزدیک،استفاده تشکل‌ها از صندوق حمایت بخش کشاورزی ،حمایت از صندوق ایرانیان،استفاده از تسهیلات بند الف تبصره 11 و16 درجهت خرید محصولات ،حمایت از احداث کارخانه ضایعات بخش کشاورزی،استفاده از صنعت بیو گاز در دامداری‌ها و... پرداخت.
 
آقای مهندس آوان ضمن معرفی تشکل‌های استان ، در خصوص پتانسیل بالای بخش تولید و تعداد بالای بهره برداران بخش کشاورزی واستفاده از این ظرفیت درجهت دفاع از حقوق قانونی تشکلها و تقویت اتاق اصناف کشاورزی واستفاده از این ظرفیت بزرگ در جهت هویت بخشی به بخش کشاورزی و نیز حمایت از احداث کارخانه ضایعات بخش کشاورزی ایراد سخن نمود.
 
شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان حضور آقای دکتر هادربادی و مهندس آوان را باعث قوت قلب تشکل‌ها دانست و در خصوص معرفی تشکل های شهرستان،درخواست ردیف اعتباری برای شهرستانها،کمبود شدید نیروی انسانی،کمبود نقدینگی جهت خرید محصولات توافقی و سایر مسائل تشکل‌ها سخن گفت.
 
لازم به ذکر است که شرکت تعاونی کشاورزی دامداران نیشابور در سال1364 تاسیس و دارای 8 مرکز خرید 100تن در روز،دارای کارخانه تولید کنسانتره دامی با ظرفیت 36000 تن درسال برای اعضا،5بار نمونه کشوری و مفتخر به اخذ لوح تقدیر از 4 رئیس جمهور بوده و برنامه آتی شرکت احداث کارخانه ضایعات وزایدات بخش کشاورزی می باشد.
تعداد مشاهده خبر15 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه