روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی :
مراسم تقدیر از عملکرد یکساله مسئول و کارکنان حراست و جانبازان مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی
1401/12/24
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی با حضور مدیر و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه مدیریت تعاون روستایی استان در یک نشست صمیمی از عملکرد مطلوب و شایسته مسئول و کارکنان حراست و جانبازان مدیریت استان تقدیر شد. در این مراسم حجت الاسلام براتی با بیان حدیث رضوی و بیان اهمیت نقش جانبازان بر معنویت جلسه افزود.
مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان از جانبازان و ایثارگران به عنوان یادگاران و اسناد حقیقی دفاع مقدس نام برد و افزود: بهترین ارزش گذاری و قدرشناسی، ادامه راه این برادران بزرگوار و سعی و تلاش و کوشش جهادی در جهت خدمت رسانی مضاعف به میهن اسلامی است.
 
آوان در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات یکساله مسئول و کارکنان حراست ، نقش این واحد را نقش پیشگیری و مشاوره ای دانست و افزود: حراست می بایست با شناسایی مسیرها و گلوگاه های مفسده خیز، قبل از وقوع اتفاق یا جریان، در جهت هدایت ، راهنمایی و پیشگیری اقدام نماید که الحمدلله این مهم به درستی توسط واحد حراست این مدیریت انجام گرفته و همه کارکنان تعاون روستایی خراسان رضوی در محیطی سالم و متحد همچون یک خانواده صمیمی و آرام و مصمم در حال انجام وظیفه می باشند.
در پایان جلسه با اهدای هدایا و لوح تقدیر از تلاش این کارکنان قدرشناسی شد.
تعداد مشاهده خبر22 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه