مدیر تعاونر وستایی خراسان رضوی:
توزیع 48 هزار تن کود شیمیایی یارانه‌ای در خراسان رضوی
1400/06/14
◀️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به افزایش قیمت کود وتوزیع حدود 48 هزار تن کود شیمیایی یارانه‌ای در خراسان رضوی ضرورت حمایت از کشاورزان و باغداران افزود: توزیع کود شیمیایی به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تولید محصول، با حساسیت خاص و در زمان مقرر انجام می‌شود.
 
◀️ ایرج ناصری‌مقدم با اشاره به افزایش قیمت انواع کود و سموم کشاورزی و ضرورت حمایت از کشاورزان، ادامه داد: تامین و توزیع کود شیمیایی در استان بر عهده 65 کارگزاری زیر پوشش شبکه تعاون روستایی است که کود مورد نیاز کشاورزان را با کمک اتحادیه‌های تعاون روستایی و شرکت‌های خدمات حمایتی بین کشاورزان توزیع می‌کنند. 
 
◀️ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: مصرف کود‌های شیمیایی علاوه بر تقویت و افزایش کمی و کیفی تولید موجب حفظ و ارتقای کیفیت خاک و جلوگیری از فقر توان باروری خاک می‌شود.
 
◀️ خراسان رضوی 692 شرکت تعاونی روستایی با افزون بر 128 هزار عضو دارد و از این حیث رتبه نخست را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.
 
◀️ همچنین تعاون روستایی خراسان رضوی با پوشش خدماتی افزون بر 550 هزار نفر در روستا‌های استان، گسترده‌ترین شبکه حمایتی در میان استان‌ها را دارد
تعداد مشاهده خبر22 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه