سخن روز /
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اعلام کرد:
زنجیره کامل تخم‌مرغ به اتحادیه مرکزی مرغداران میهن واگذار شد
1401/10/30
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن، از واگذاری زنجیره کامل تخم‌مرغ به این اتحادیه خبر داد.

✅به گزارش پات، محمد مرادی مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در گفتگو با خبرنگار ایانا گفت: از برنامه‌ریزی در حوزه مرغ تخم‌گذار، توزیع، تنظیم بازار، مدیریت صادرات و واردات کلیه محصولات طیور تخم‌گذار به اتحادیه مرکزی مرغداران میهن واگذار شده است.

⬅️وی ادامه داد: سال‌های زیادی است که واگذاری و تصدی‌گری امور اجرایی به بخش خصوصی مورد بحث و بررسی بوده و این در حالی است که براساس ماده 6 قانون افزایش بهره‌وری و در راستای اصل 44قانون اساسی باید این مهم به اتحادیه‌های واگذار شده و تصدی‌گری دولت کاهش یابد.

⬅️به گفته وی، در گذشته واگذاری‌ها به صورت پراکنده و مقطعی انجام شده بود.

⬅️مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با بیان این که در گذشته واگذاری‌ها به صورت پراکنده و مقطعی انجام می‌شد، اما دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی بر واگذاری امور به تشکل‌ها تاکید دارند، گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز به عنوان هرم تشکل‌ها این مهم را در دستور کار قرار داده است.

⬅️وی با تاکید بر بلوغ نسبی تشکل‌ها برای واگذاری امور، تصریح کرد: اتحادیه مرکزی مرغداران میهن به عنوان اولین تشکل این مهم را برعهده گرفته است.

⬅️مرادی تصریح کرد: واگذاری زنجیره کامل تخم‌مرغ از برنامه‌ریزی در حوزه تخمگذار، توزیع، تنظیم بازار، مدیریت صادرات و واردات و کلیه محصولات طیور تخمگذار به این اتحادیه واگذار شده است.

⬅️مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با اشاره به این که بخش خصوصی می‌تواند موفق‌تر نسبت به بخش دولتی در این حوزه عمل کند، گفت: نتایج واگذاری در درازمدت با توجه به روند تولید 22ماهه در این حوزه خود را نشان خواهد داد و امید می‌رود که نوسان در حاشیه مصرف را شاهد نباشیم.

تعداد مشاهده خبر1076 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal