سخن روز /
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مطرح کرد:
افزایش اثربخشی و کارآمدی تعاون روستایی کشور با رفع موانع
1401/10/28
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: درصدد افزایش اثربخشی و کارآمدی تعاون روستایی کشور با رفع موانع هستیم.

✅به گزارش پات، نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با مدیر ، معاونین ، رؤسای ادارات شهرستانها و کارکنان تعاون روستایی جنوب کرمان، در پنج شنبه 22 دی ماه در این سازمان برگزار شد.

⬅️رضا نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این نشست صمیمی، گفت: نگاه تیم مدیریتی جدید سازمان مرکزی برداشتن موانع پیش روی این سازمان در راستای افزایش اثربخشی و کارآمدی تعاون روستایی کشور است‌.

⬅️وی افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در زمینه رفع موانع، از حمایت‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز برخوردار شده است.

⬅️وی تصریح کرد: در طی چندماه اخیر، پاداش بازنشستگان طی چند مرحله پرداخت شده است.
نامنی با اشاره به دریافت چارت ساختاری برای ستاد مرکزی در سال 96، یادآور شد: در حال حاضر نیز به دنبال چارت تفصیلی برای ستاد و استان‌ها هستیم.

⬅️معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خاطر نشان کرد: یقینا دغدغه‌های همکاران در استانها دیده می‌شود و تلاش و گام‌های موثری در راستای کاهش مشکلات پرسنلی برداشته خواهد شد .

⬅️در این نشست، فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی با ارائه گزارشی به بررسی ظرفیت‌ها ، توانمندی‌ها ومشکلات مدیریت و همچنین چالش ها ومسائل تشکل‌های تحت پوشش جنوب کرمان پرداخت‌.

⬅️در ادامه نیز حاضرین در جلسه به بیان مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند که از سوی معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان مرکزی راهکارهای لازم ارائه شد.
 
 خبرنگار: روح الله ابن علیپور
تعداد مشاهده خبر1176 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :3
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal