سخن روز /
مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و پاسداشت روز زن در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1401/10/23
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست روابط عمومی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان، شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

✅ به گزارش پات، در این مراسم دکتر رضا نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از زحمات پرسنل خانم در حوزه های کار و زندگی تقدیر و تشکر نمود و رشد و پیشرفت جامعه را مرهون زحمات این قشر فرهیخته عنوان کرد.

⬅️ دکتر نامنی با تشریح آموزه‌های آسمانی حیات پر برکت حضرت فاطمه (س)، بر ضرورت معرفی جایگاه زن مسلمان و بهره مندی سایر جوامع از این آموزه‌ها تاکید کرد.

⬅️وی با بیان اینکه تعهد، سلامت رفتار و صداقت کاری از ویژگی های بانوان می باشد اظهار داشت: ویژگی های رفتاری و همچنین توانایی ها و قابلیت های بانوان همواره مورد تأیید همگان بوده و این سازمان با نگاه ویژه به این قشر فرهیخته همواره در صدد بهره گیری از توانایی های بالقوه آنها در راستای تحقق اهداف سازمانی بوده است.

⬅️در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به تشریح جایگاه والای زنان و مادران در اسلام پرداخت و تصریح کرد: وقتی می گویند بهشت زیر پای مادران است، علتش این است که بهشت جلوه جمال الهی است و مادران از جنس بهشت هستند. بهشت جلوه رحمت الهی نیز هست و زن تجلی رحمت خداوند است و مادران بهشت خداوند در روی زمین هستند.

⬅️حجت الاسلام قبادی ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س)، نام گذاری این مناسبت مبارک بعنوان «روز زن» در کشورمان را ارزشمند و موجب افتخار دانست.

⬅️وی در ادامه تصریح نمود: مقام مادر و زن به قدری والاست که در مقابل او باید تواضع کرد و صحبت کردن در مورد زن به این راحتی نیست . اگر هم صحبت در مورد تکریم زن می شود نه از باب این است که صرفا جلوی پای او بلند شویم و بنشییم بلکه این توانمندی و ظرفیت بالای زنان است که قابل تکریم است.

⬅️همچنین در این مراسم مهندس خوشخو مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی مسئولیت بانوان در سازمان و اجتماع را بسیار سنگین دانست و تصریح کرد: وقتی یک بانو به عنوان کارمند مشغول به فعالیت است، صرفا نباید کارمند باشد بلکه انتظار بیشتری از او می رود و باید در مسئولیت های سنگین تربیت گری و تسهیل گری و سایر فعالیت های اجتماعی نیز، نقش آفرینی نماید.

 ⬅️وی به قابلیت های زنان در عرصه های مختلف اشاره و بر اهمیت نقش مادری، همسری و ایفاگری نقش اجتماعی زنان تاکید کرد.

⬅️ مهندس خوشخو زن فرهیخته را دلیلی برای جامعه بالنده دانست و اظهار داشت: زنان فرهیخته ما با حضور فعال در عرصه های اجتماعی باید در حل مسائل اجتماعی به خصوص مسائل حوزه بانوان همکاری نمایند تا شاهد جامعه ای رو به رشد و متعالی باشیم.

⬅️ مهندس خوشخو همچنین گفت: من و دیگر اعضا هیات مدیره و مدیر عامل محترم سازمان از
بدو حضور در سازمان مرکزی به جد پیگیر حل مشکلات کارمندان و تامین رفاهیات آنان هستیم.

⬅️در ادامه این مراسم سرکار خانم زارعی مدیر کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به بیان گوشه ای از شخصیت عالم گیر بانوی دو عالم پرداخته و گفت: سیاست مدیران ارشد سازمان و در راس آنها مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حوزه رفاهیات پرسنل ، حفظ مسیری مشخص برای سازمان تا کاری ماندگار برای پرسنل انجام دهیم .

⬅️وی در خصوص میزان تحصیلات علمی بانوان شاغل در سازمان مرکزی و استانها به ارائه اطلاعات و آمار پرداخت و در بحث جانشین پروری و استفاده از ظرفیت بانوان شاغل اشاره کرد.

⬅️ گفتنی است، در پایان مراسم، چند تن از بانوان سازمان مرکزی تعاون روستایی به طرح نکته نظرات و برخی پیشنهادات اداری پرداختند و سپس شاخه گل و هدیه ای به رسم یادبود به بانوان اهدا شد.
تعداد مشاهده خبر2096 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal