سخن روز /
انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1401/06/02
طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب شد.

به‌ گزارش پات، طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، رضا نامنی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب شد.

در حکم انتصاب وی آمده است:
نظر به مراتب تعهدات و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستای ایران منصوب می‌شوید.

با عنایت به اهمیت مأموریت‌های سازمان متبوع ضروری است نسبت به برنامه‌ریزی و نظارت بر چگونگی تنظیم موافقتنامه‌ها و عملیاتی نمودن بودجه، مدیریت بهره‌برداری از شبکه و سیستم‌های اشتراک اطلاعات سازمان با هدف تحقق دولت الکترونیک، نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری، مالی و استخدامی، سازماندهی و بهبود فرآیندها، جذب، نگهداری و بهسازی نیروی انسانی، تهیه و تنظیم دستورالعمل‌های مرتبط با بهبود وضعیت رفاهی کارکنان، بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص و هماهنگی لازم با سایر مراجع ذیربط در راستای انجام وظایف محوله اقدامات بایسته را معمول دارید.
از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدضله العالی) هم راستا با سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم با هدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه‌های وزیر محترم جهاد کشاورزی مسئلت می‌نمایم.

محمدعلی نیکبخت
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
تعداد مشاهده خبر3574 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :3
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal