سخن روز /
برگزاری مراسم یادبود ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه و گرامیداشت شهدای 15 خرداد در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1401/03/11
مراسم یادبود ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای 15 خرداد در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

به گزارش پات، مراسم یادبودی به مناسبت سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد با حضور آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دکتر قادری فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، حجت الاسلام و المسلمین قبادی نماینده ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران، مدیران عامل اتحادیه ها و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم دکتر قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سخنانی کوتاه ضمن ذکر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و تاکید بر ادامه دادن راه و آرمان های آنها گفت: پیشرفت مملکت و توفیق مسئولین نظام در گرو عمل به وصایای امام راحل، ادامه دادن راه ایشان، دنبال کردن اهداف و آرمان‌های امام راحل می باشد.

وی افزود: از اهداف امام راحل مبارزه با ظلم و ستم، رفع فقر و محرومیت، کمک به اقشار کم برخوردار و کوخ نشینان بود.

در ادامه این مراسم، آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: همه ما از دو منظر به امام عظیم‌الشان بدهکار و مدیون هستیم، یکی از منظر ایرانی بودن و دیگری مسلمان بودن است.

وی افزود: کسانی که نسبت به ایرانی بودن تعصب دارند نباید حق امام را نادیده بگیرند چرا که ما هویت، استقلال و آزادگی خود را مدیون حضرت امام (ره) هستیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه یادآور شد: این امام عزیز ما بود که اسلام را دوباره احیا و زنده کرد و به دنیا شناساند.

وی در پایان گفت: امام یک چهره ملکوتی ناشناخته برای بشریت می‌باشد و آیندگان بیشتر شخصیت امام را خواهند شناخت.

گفتنی است پایان این مراسم با برنامه نوحه خوانی و مداحی به پایان رسید.

تعداد مشاهده خبر2819 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :1 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal