سخن روز /
برگزاری مجمع عمومی و انتخابات فدراسیون تشکل های صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ایران
1401/03/01
مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ایران در نوبت اول با حضور 34 نفر از اعضاء شرکت ها حوزه صنایع غذایی، نمایندگان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آقایان ادیب و کرمی مقدم معاونین دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد در روز پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 در محل شرکت صنایع غذایی ماسیس تشکیل شد.
به گزارش پات و به نقل از دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد، در این جلسه ابتدا اعضای هیات رئیسه شامل رئیس مجمع، ناظرین و منشی جلسه انتخاب شدند. سپس رسمیت جلسه اعلام و در ادامه نیز گزارش عملکرد و اقدامات فدراسیون مذکور در سال های گذشته توسط آقای نقاشی مدیرعامل و خزانه دار ارائه گردید. پس از بحث و بررسی دستورات جلسه گزارش مالی و عملکرد فدراسیون طی سال های گذشته و برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس مورد تصویب قرار گرفت.
با برگزاری انتخابات از مجموع آراء حضوری و وبیناری (تحت وب) ماخوذه افراد ذیل با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان اعضای هیات مدیره برای مدت سه سال انتخاب شدند:
آقایان محسن نقاشی با کسب تعداد 26 رای، امیررضا ثابت پی با تعداد 22 رای، جمشید کلانتر با 21 رای، رسول قملاقی با 21 رای، نبی اله جورک با 20 رای، حسن گرجی با تعداد 18 رای و محمد فوزی با تعداد 10 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره فدراسیون تشکل های صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ایران و فتوت احمدی با کسب تعداد 10 رای و محمد حاج علیخانی با تعداد 8 رای به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، محمدرضا پورحسن با تعداد 21 رای و ابوذر ایزدی با تعداد 19 رای به عنوان بازرس و محمد علی جهانسر با کسب تعداد 6 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
گفتنی است فراهم نمودن بستر قانونی و تهمیدات لازم به منظور ایجاد، تقویت و توسعه تشکل های مردمی و غیردولتی بخش کشاورزی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است که در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران پیگیری می شود. دفتر ساماندهی صنوف و تشکلهای مردم نهاد به دنبال درخواست و تقاضای تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه صنایع غذایی، تشکیل فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی را در سال 1395 مورد پیگیری قرار داده و مجوز تأسیس آن را صادر نمود.
تعداد مشاهده خبر720 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal