سخن روز /
انتصاب سرپرست معاونت توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1400/09/24
طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سرپرست معاونت توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری سازمان منصوب شد.

✅به‌گزارش پات، طی حکمی از سوی اسماعیل قادری‌فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دکتر مراد محمدی سرپرست معاونت توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری این سازمان منصوب شد.

⬅️در حکم انتصاب وی آمده است:
نظر به مراتب تعهدات و شایستگی های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سر پرست معاونت توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستای ایران منصوب می شوید.

⬅️با عنایت به اهمیت و نقش محوری آن معاونت در ساختارسازی شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی، نهادسازی های جدید مبتنی بر نیازهای بخش کشاورزی، گسترش تشکل های مردم نهاد و حرفه ای، گسترش نظام صنفی کشاورزی و حمایت های قانونی و توانمندسازی آنها در راستای مدریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و نظارت مستمر و کارآمد بر عملکرد شبکه با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص و هماهنگی لازم با معاونت های تخصصی و سایر مراجع ذیربط برای انجام وظایفی که برعهده گرفته اید، مورد انتظار است.
از درگاه خداوند سبحان توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همراستا با سیاست ها و راهبردهای دولت سیزدهم با هدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه های وزیر محترم جهاد کشاورزی، مسالت می نمایم.
تعداد مشاهده خبر2853 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal